Bár ezen technikák egy része már elavult, más részük beépült a mindennnapos gyakorlatba. Ezért érdemes a visszatekintés, hogy lássuk, milyen technikák, mikor kezdtek elterjedni. 2018-ban még a tartalom volt a király (content is king), így a jól megírt tartalommal érdemi linképítés nélkül is jó helyre lehetett kerülni.

ADATOK ÉS KUTATÁSOK HASZNÁLATA TARTALOM LÉTREHOZÁSÁHOZ
Egy ilyen telített iparággal nem meglepő, hogy a 2018 -as linképítési trendek olyan taktikák, amelyek felülmúlják a versenytársakat . Az első taktika, amelyet ki kell használnia, a kutatás és az adatok felhasználása érdekes és hiteles tartalom létrehozásához. Egy olyan iparágban, ahol a „tartalom a király”, nincs olyan tartalom, amely értékesebb a jelenlegi és korábban nem publikált iparági statisztikáknál. Az eredeti kutatás kreatív irányítása azt jelenti, hogy visszafelé mutató linkeket kell szereznie, amikor bárki új blogcikket vagy közösségi bejegyzést ír, amely hivatkozik az Ön megállapításaira.

Az eredeti adatok nemcsak visszacsatolásokat hozhatnak létre, hanem más tartalomformákba is újrahasznosíthatják. Talán szeretné megosztani ezeket az adatokat egy megosztható infografikává. A tartalom újbóli felhasználásának másik módja, ha videót készítünk arról, hogy maguk a kutatók beszélnek a talált adatokról. Az eredeti kutatás nagyszerű módja annak, hogy fontos információkat nyújtson, miközben az újrahasznosított adatokból különféle különböző linkeket pontoz.

ÁLLÍTSA BE MOBILKAMPÁNYÁT
Korábbi blogokban már beszámoltunk a hangalapú keresés térnyeréséről , de sok marketinges nem veszi figyelembe a mobilkészülékeket a linképítés során. A mobilbarát tartalom lesz az egyik legértékesebb linkcsali, amellyel rendelkezel. Az összes internetes keresés 20% -a hangkeresés. Ez két fronton fontos. Ha a hangalapú keresésre van optimalizálva, és értékes gazdag részleteket talál, ez növeli annak esélyét, hogy ujjmozdulatok nélkül rögzítse a természetes linkeket.

Másrészről, a mobilos keresés során gyakran rangsorolt ​​webhelyekről származó linkek megcélzása nagyszerű módja annak, hogy értékes és releváns visszaküldéseket kapjunk.

BACKLINKEK VISSZANYERÉSE
Amikor a linképítés egyik legjobb linképítési trendjéről van szó, a visszafelé mutató linkek visszaszerzése gyakran alulértékelt, de rendkívül fontos taktika. Mivel a Google egyre nagyobb értéket tulajdonít a linkeknek, azok elvesztése káros lehet a webhelyére. Egy jó visszamenőleges helyreállítási kampány biztosítja, hogy kevés visszacsatoló link veszjen el a keverésben. Egy olyan backlink elemző eszköz, mint a SEMrush vagy a Majestic, lehetővé teszi az összes elveszett backlink exportálását. A következő lépés, a tájékoztatás olyan egyszerű, mint e -mailben elküldeni a link forrásának webhelytulajdonosának a frissített URL -t. A halott linkek rámutatása az ő érdekük is, mert javítja a felhasználói élményt és a SEO -t.

LINKÉPÍTÉS VIDEÓKKAL
Kicsit érintettük a videókat, de a 2018 -as év egyik legnagyobb linképítési trendje a videóépítés. Az infografikához hasonlóan a videók is nagyszerű vizuális tartalmak, amelyek nagy forgalmat, nézettséget és linkeket hozhatnak létre. Sok szakértő sok sikert látott a saját weboldalán tárolt videók és/vagy a közösségi oldalakon való megosztás terén. A felhasználók több órányi videotartalmat fogyasztanak a közösségi médián keresztül, így nem baj, ha ki kell használnia ezeket a szemeket. Először is a közösségi médián keresztül kell reklámoznia a videóit , akárcsak máshol. Ezután a YouTube elemzői segítségével meg kell határoznia, hogy ki osztja meg videóját, vagy ágyazza be a webhelyére. Ez nagyszerű módja annak, hogy visszaküldést kérjen azoktól, akik megosztották a tartalmát.

Ez csak néhány a 2018 -as linképítési trendek közül. Segít növelni ezeket a keresési rangsorokat, valamint növeli webhelye forgalmát. Ha van más trendje vagy taktikája, amelyet meg szeretne osztani, írjon bátran az alábbiakban!